Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Волкова Т.В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Волкова Т.В. 
Автоматизація та удосконалення візуального контролю у технологічних процесах виготовлення комутаційних плат на основі методів кодування зображень: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.07 / Т.В. Волкова ; Севастоп. держ. техн. ун-т. — Севастополь, 1998. — 16 с. — укp.

Запропоновано новий засіб підвищення продуктивності систем автоматизованого візуального контролю комутаційних плат, що базується на ефективному кодуванні топології друкованого монтажу. Вирішено задачу оцінки та вибору коду на основі імітаційного моделювання візуального контролю, розроблено новий метод подання топології та орієнтоване на нього програмне забезпечення (ПЗ) системи контролю. Застосування наданого ПЗ для автоматизації типового технологічного процесу дозволило істотно підвищити швидкодіяльність контролю, удосконалити план контролю та знизити собівартість виробів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З844.16-06-7

Рубрики:

      
2.

Волкова Т.В. 
Інтеграція педагогічної та комп'ютерно-інформаційної підготовки майбутнього викладача спеціальних дисциплін професійно-технічного навчального закладу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т.В. Волкова ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Визначено соціально-економічні чинники, що впливають на модернізацію процесу підготовки. Запропоновано концептуальні підходи до розуміння інтеграційних процесів в освіті та шляхи інтеграції. На базі інтеграції основних положень діяльнісного підходу, теорії поетапного формування розумових дій і теорії проектування методичної системи педагога розроблено та теоретично обгрунтовано модель інтеграції педагогічної та комп'ютерно-інформаційної підготовки спеціальних дисциплін професійно-технічного навчального закладу (ПТНЗ), яка відображає основні етапи інтеграції, а саме: теоретичне навчання, педагогічну практику та курсове проектування. Удосконалено методику перевірки ефективності інтеграції педагогічної та комп'ютерно-інформаційної підготовки за рахунок виділення мотиваційно-ціннісного, когнітивного, операційно-змістового, комунікативного та рефлексивного факторів професійної компетентності та їх кількісного вираження. Розвинуто дефініції поняття професійної компетентності як інтегрованої якості особистості викладача, що виявляється у сукупності компетенцій у психолого-педагогічній і комп'ютерно-інформаційній галузях знання, яка є готовністю майбутнього викладача спеціальних дисциплін до здійснення професійної діяльності у ПТНЗ і здатністю виконувати необхідні для цього дії за умов інформатизації суспільства та розвитку науки, комп'ютерної техніки, різноманітних програмно-технічних засобів і ресурсів. Запропоновано принципи формування змісту професійної підготовки за умов випереджального характеру підготовки, вивчення способів інформаційної діяльності, достатніх для самоосвіти у галузі застосування інформаційно-комп'ютерних технологій, модульності змісту підготовки, інваріантності змісту підготовки стосовно предметної галузі та прикладної спрямованості підготовки, форми організації навчальної діяльності майбутніх викладачів спеціальних дисциплін за умов кредитно-модульної системи організації навчального процесу, а саме: проблемних лекцій, семінарів-практикумів на підставі аналізу конкретних ситуацій, професійно-ділових ігор, методичних завдань, проектів у вигляді індивідуального електронного кейсу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р2 р3 +
Шифр НБУВ: РА350954

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського